Twój koszyk

Do zapłaty: 0.00 Zamawiam
Strona główna CZYTELNIA

Plan Na Dobrostan, Dziennik Stresu i Planner...

CZYTELNIA

Odkrywaj ciekawe miejsca, osoby, inicjatywy, receptury ziołowe i sposoby na dobrostan.

Plan Na Dobrostan, Dziennik Stresu i Planner Świadomej Kobiety? Kalendarz to nie tylko dni miesiąca.

Nowy rok u wielu z nas wiąże się z wielkimi planami. A gdyby tak zacząć od małych kroków i pozwolić sobie na obserwację siebie każdego dnia? Na naszej platformie znajdziecie ku temu kilka narzędzi które sprawią, że staniesz się uważna na otaczającą Cię rzeczywistość, ale nie tylko. Nauczysz się również obserwować swoje ciało i emocje.

 

Zacznijmy od części wspólnych, które łączą wszystkie trzy plannery. Zdecydowanie każdy z nich zasługuje na wyróżnienie za sprawą swojej oprawy – grafik i przejrzystego designu, który umili każdy dzień. Są to publikacje, które zostay stworzone nie tylko po to, by być użytecznym miejscem do zapisywania codziennych wyzwań, ale też w profesjonalny sposób umiały dać wskazówki, by żyć w zgodzie ze sobą. Pomyślmy jednak o tym, czego tak naprawdę Tobie potrzeba?

 

Dziennik stresu i balansu

 

Ommmm, wyobraź sobie dźwięk płynącej medytacji, która pozwala Ci na przeniesienie się w świat ukojenia. Dzisiejsza rzeczywistość jest stresująca dla każdego z nas. Zawsze była, ale nawał obowiązków domowych, praca, ale i sytuacja społeczno-polityczna sprawiają, że żyjemy narażeni na masę otaczających nas bodźców. Jak poradzić sobie ze stresem i zamienić stare nawyki w nowe, zdrowe rytuały? Z pomocą przychodzi obserwacja.

 

Każdego dnia postaraj się zachować na dłuższy moment, by zastanowić się nad swoimi emocjami i tym, co mogło sprawić, że czujemy się zestresowani. Udowodniono bowiem, że nawet kilka minut głębokiego oddechu jest w stanie radykalnie zmienić wcześniejszą perspektywę. Niezwykle dobrym narzędziem może okazać się pisanie – bez względu na to czy wybierzesz po prostu kartkę papieru czy klawiaturę, to napisanie o swoich frustracjach pozwala na spojrzenie na sytuację z szerszego kontekstu. Warto również sięgnąć po pomoce. Jedną z nich może być zdecydowanie Dziennik Stresu i Balansu. Otwierając jego kartki, znajdziemy w jego wnętrzu strony, które pozwolą Ci na zauważenie Twoich sukcesów orz momentów, które przyprawiły Cię o ból głowy. Wszystko po to, by wyrobić w sobie dobre nawyki i każdego dnia dążyć do uporządkowania swojej rzeczywistości.

 

Chcesz poznać swoje źródła stresu? Chcesz nauczyć się jak stawiać granice? Jesteśmy przekonani, że dotychczasowe trudności uda Ci się zamknąć na kartach tego planneru.

 

Poznaj szczegóły TUTAJ

 

 

 

 

Plan Na Dobrostan

 

Bardzo ważne w utrzymaniu swojego życia w poczuciu harmonii jest zrozumienie swojego ciała. Czy udaje Ci się wyłapać te momenty, kiedy czujesz się gorzej podczas swojego cyklu miesięcznego a Twoje ciało jest odwodnione? Rozumiejąc zmiany zachodzące w Twoim organizmie będzie Ci zdecydowanie łatwiej o to, by przyjrzeć się swoim emocjom. Żyjąc ręka w rękę ze świadomością swojego ciała będziesz umiała przewidzieć w które dni możesz czuć się gorzej, bo będziesz tzw. księżycową Zimą, a kiedy obudzi się w Tobie tryskające energią Lato.

 

Każdy moment w ciągu roku jest też odpowiednim, by zacząć pielęgnacje nowych nawyków. Nie chodzi oczywiście o to, by wziąć na swoje barki dziesięć rytuałów jednocześnie. Warto zaplanować sobie czas i wybrać jedną dowolną czynność, o którą zdecydujemy się zadbać w danym przedziale czasowym np. odpowiednia ilość snu, zredukowanie światła niebieskiego i odpowiednia ilość aktywności fizycznej. 

 

Decydując się na wdrożenie nowych rytuałów w swoim życiu warto zacząć od afirmacji – prośby, by dane czynności przyniosły naszemu umysłowi i ciału wiele korzyści, a pod koniec miesiąca zweryfikować czy nam się udało. Robienie podsumowań okazuje się bardzo przydatne w momencie, gdy chcemy ocenić swoje rezultaty i dalsze plany. Podaruj więc sobie Plan Na Dobrostan.

 

Poznaj zczegóły TUTAJ

 

 

 

 

Świadomy Planer 2021. Przewodnik dla Przebudzającej się Kobiety.

Wydaje nam się, że podobnie jak słowo „holistyka’, tak słowo „świadomość” jest i będzie jednym z najbardziej pożądanych i ważnych słów, które pojawią się w naszym życiu. Okazuje się, że coraz więcej ludzi zwraca się chociażby ku medycynie wschodu i naturalnych metodach radzenia sobie ze stresem, takim jak medytacja, mindfullnes (praktyka uważności) czy joga.

 

Powolne wprowadzanie tych sposobów dla wielu z nas jest bardzo ciężkie. Trudno wytrzymać w ciszy, gdy rozpoczyna się przygodę z medytacją, a setki myśli kłębią się w głowie. Podobnie jest, gdy chcemy rozpocząć przygodę z jogą. Nawet kilka dni na macie może wydawać nam się trudne, a wykonywanie asan czymś bardzo skomplikowanym. Nic bardziej mylnego. Każda aktywność zaczyna się od małego kroku i uporządkowania swoich pragnień. By się zmobilizować warto sięgnąć po pomoc – świadomy planner, pozwalający na pogłębienie relacji z energią w swoim ciele.

 

Poznaj szczegóły TUTAJ

 

 

 

 

Nowy Rok już za nami, to prawda. Planner na szczęście możesz zacząć uzupełniać zawsze – bez względu na dzień tygodnia, porę dnia i roku. Nie namawiamy Cię do zakupienia akurat tych, jednak jesteśmy przekonani, że afirmując swoje potrzeby i mądrze gospodarując czasem, jesteś w stanie poczuć większy spokój w swoim życiu.

 

 

 

 

 

17-01-2021 0 395 odsłon

POZNAJ INSPIRUJĄCE OSOBY

Anna Ras Menet

Anna Ras Menet

OPIEKUNKA WRAŻLIWOŚCI
Joanna Waścińska

Joanna Waścińska

LEŚNE KĄPIELE
Ola i Aga

Ola i Aga

PROJEKT SELFLOVE

Polecane produkty

Otrzymuj informacje o najnowszych produktach, wydarzeniach dla kobiet i artykułach na platformie.